رسیدگی به شکایات

ما همواره بر این اصل تاکید داریم که حفظ مشتریان از مهمترین اصول رشد و پیشرفت یک فروشگاه است. آن دسته از مشتریان که از ارائه محصولات و خدمات ما ناراضی هستند می توانند مراتب اعتراض و شکایت خود را به مدیر سایت ارسال کنند. این اطمینان به شما داده می شود در کمترین زمان ممکن به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

مشتریان گرامی می توانند جهت رسیدگی به شکایات یا بیان انتقادات از طرق زیر اقدام نمایند:

۱- ارسال ایمیل به آدرس  shop@barinshop.ir

۲- تماس با شماره تلفن  0444420000 و 09140000000 و 09140000001

۳-  شکایت به صورت حضوری به آدرس:

استان آذربایجان غربی شهرستان پیرانشهر خیابان امام